Usługi serwisowe
Nasz Dział Wsparcia Technicznego służy pomocą użytkownikom wszystkich oferowanych przez nas urządzeń. Wykwalifikowani serwisanci udzielają wsparcia poprzez zdalną platformę komunikacyjną lub w trakcie wizyt bezpośrednich. Doradcy klienta udzielają pomocy aplikacyjnej, także w trakcie organizowanych przez nas profesjonalnych szkoleń aplikacyjnych.
Świadczymy wsparcie techniczne dla urządzeń marek BECKMAN COULTER, ANATEL, MET ONE, HIAC, HACH, ORBISPHERE, FLUKE, MALVERN PANALYTICAL, SIEVERS, OLYMPUS / EVIDENT SCIENTIFIC.
Oferowane przez nas produkty oraz materiały posiadają certyfikaty jakości ISO GUIDE 34, ISO 17025, UKAS.
Posiadamy wdrożony system ISO 9001:2015.
- Serwis analizatorów Beckman Coulter,
- Serwis Met One,
- Serwis HIAC,
- Serwis Anatel,
- Kalibracja liczników cząstek,
- Kalibracja liczników cząstek Fluke,
- Serwis analizatorów Malvern Panalytical,
- Serwis analizatorów TOC Sievers,
- Serwis wirówek i ultrawirówek Beckman Coulter,
- Serwis mikroskopów Olympus/Evident Scientific.
Usługi, które świadczymy w ramach standardowych procedur:
• konsultacje techniczne,
• wsparcie „helpdesk” on-line,
• umowy serwisowe o zakresie indywidualnie dostosowanym do oczekiwań użytkowników,
• naprawy,
• przeglądy techniczne,
• weryfikacje,
• kalibracje,
• kwalifikacje,
• certyfikowanie,
• aktualizacje oprogramowania (firmware i software),
• przenoszenie systemów do nowych lokalizacji,
• ponowne kwalifikacje instalacyjne IQ,
• re-kwalifikacje OQ i PQ (PV),
• szkolenia w obsłudze w zakresie podstawowym i zaawansowanym,
• wsparcie aplikacyjne przy tworzeniu procedur pomiarowych,
• walidacje procedur,
• transfery metod pomiarowych,
• wypożyczanie analizatorów.
Dział wsparcia technicznego oferuje w ciągłej dostępności materiały eksploatacyjne i wzorce:
• szkła celi pomiarowych,
• wężyki,
• zestawy uszczelek,
• wzorce do samodzielnej weryfikacji analizatorów (QAS, LTX),
• certyfikowane materiały odniesienia (CRM),
• kuwety jednorazowe oraz wielokrotnego użytku.
Prowadzimy magazyn części zamiennych do wszystkich serwisowanych przez nas analizatorów. Zdecydowana większość części dostępna jest „od ręki”.
Serwisanci działu wsparcia technicznego to osoby z wyższym wykształceniem technicznym, bogatym doświadczeniem zawodowym, kompetentne i profesjonalne.
Kontakt do szefa działu wsparcia technicznego:
Emil Bajson
Tel. 509 407 197
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamów serwis
Formularz służy do przesłania zgłoszenia serwisowego urządzenia, prosimy o uważne jego wypełnienie.